Love is really nothing but a dream that keeps waking me


Poesidagen idag people. Så om du tänker på någonting alls idag, skriv ner det. Yes. Tänkte tillägna en dikt till dagen här på bloggen men alla mina dikter är hos mamma och här sitter jag, hos pappa. Jag gjorde i alla fall en skol upg igår som jag tänkte ta. Vi skulle skriva ner det man tänker på rakt av, inga punkter, inga komma tecken, inga tecken alls. Bara rena ord. Inte så genomtänkt men det gjorde det hela ganska kul!

-

ulysses franz ferdinand den grekiska gudinnan eller är jag helt ute och cyklar förmodligen som vanligt flyger namn bilder snea ord omkring i mitt huvud okontrollerat som alltid försöker fånga dem som ett litet barn med en fjärilshov ute på tomma ängen fylld av fjärilar i alla möjliga färger flugor trollsländor allt som lurar men fjärilarna är vad jag hoppas på eller var det en grekiskt gud spelar det någon roll ja för min nyfikenhet håller mig vid liv alltid vart jag än är ständiga frågor klisermärken på min panna vad handlar låten om come on don't amuse me i don't need your sympathy tyck synd om mig eller inte absolut inte jag är ingen gud det är inget värt att tycka synd om någon för att någon är mänsklig grattis du är död hur håller gud gudarna lyckan uppe i varv det undrar jag dom måste vara nyfikna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0