We're all the same and love is blind the sun is gone before it shines


Monki kom till Öörebro idag. Köpte svarta byxorna på bilden över in love. Just nu upptäcker jag än en gång hur underbart bra the killers är. Om jag minns rätt började jag lyssna på dem när jag gick i 7an, 2005? Dom kommer nog alltid att sitta fast. Jag kan se mig själv sitta i min vaggande gungstol dom sista åren, förmodligen halvblind efter att fått sett så mycket underligt vackra saker. Lyssnar igenom hot fuss och minns förvånande vis nog varje ögonblick jag spelat låtarna på under hela livet, believe me natalie.

Kommentarer
Postat av: mandy

älskar första bilden!!!



vi måste passa på å hänga nu innan vi flyttar:(

festa nån dag? PLANERA nån dag inför resan??

2010-04-05 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0