Now I've lost my disguise, it was all white lies. First love grows then it dies, and its all white lies


Bilder från London kommer some time soon, när jag fått bilderna av mina fina vänner. Den här snodde jag från Paris facebook såklart. Jag är hemma nu iaf och det har vart LOVELY.

__

Notes.

Timmar, och jag kan fortfarande inte sluta titta. Det är som att läsa en saga som är långt ifrån slutet, jag försöker vända sida men det tar åratal. Nyfikenheten biter i varje linje, har jag granskat var enda än? Troligtvis inte, det är som att räkna alla gula prickar på jordens stora tak – omöjligt, möjligtvis. Här kommer jag sitta om hundra år och tänka tillbaka på hur den såg ut när jag var ung. Utan rynkor, utan ärr. Så ren och äckligt oskyldig. Jag kommer att gå igenom alla själar jag rört och idioter jag slagit. Jag kommer definitivt inte minnas denna längtan efter skrynkligare hud och svaga nypor. Så dum var jag inte, kommer jag viska i hopp om att det inte gjort mig till ännu en lögnare. Som små, små arga blixtrar korsar dom handflatan som om de försöker bryta sig loss. Kanske är det just det dom gör, försöker bli fria från kroppen och all dess ologiska smärta. Jag kanske bara lurat i mig själv att de erfarna rynkorna som väntar kommer se mycket mer fridfulla ut, mjuka på något vis. Kanske kommer dom alltid vara fångar i min hand, i desperat kamp för frihet.


Kommentarer
Postat av: Stina

din skolkamera den tar så sås å såså fina bilder

2010-05-04 @ 23:30:51
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0