Up there, as if it was somewhere to climb.



Eat, pray, love.

Jag älskar så mycket som sägs i den här filmen. Hörde jag någon stans att den fanns som en bok baserad på en verklig historia? Anyway, jag älskar halva den här filmen. Ska se resten när jag har tid!

- We'll be miserable together, but happy not to be apart.
Hur dom rätta orden kan få förhållanden att stå ut, som borde ta slut. Seperationer är någonting vi inte vill hantera för att det är att bearbeta en förlust, mer eller mindre. Så vi håller fast tills det blir dubbelt så jobbigt att stanna kvar som det vore att splittras. Människor kommer och går, tragiskt nog, lyckligtvis.

Kommentarer
Postat av: mandy

det slog mig just nu att du kanske hade bloggat nått i irland, å jag kikade in och kände en klump i magen att jag inte tittat in här tidigare vännen..

oj vad jag läst mycket bra om den filmen, å sen läste jag en intervju med henne, vill så gärna se den.. inte sett den än:)

2011-01-03 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0