All my favorite things



Jag såg på Operah att hon gav ut massor av hennes favorit saker och så tyckte jag det var så kul och se vad hon tyckte om och använde för saker. Så här är mina favorit saker som jag skulle vilja ge till alla GOA människor om jag kunde.
Vi börjar med Grey's Anatomy, min favorit serie som inspirerar mig och får mig att må på topp! Själv har jag season 1,2,3,4 och 5. Saknar 6an. Alla dom skulle jag vilja ge till alla Grey's fans.



En notebook eller rättare sagt en dagbok för att skriva ner sina finaste, djupaste funderingar och tankar. Det är ett super bra sätt att få perspektiv på livet och sig själv. Det är skönt att skriva av sig och det hjälper en att följa sin egen utveckling samt leva i nuet! PLUS att det är ett bra sätt att lära sig känna sitt eget språk och hur man uttrycker sig.



Eat, pray, love!! Både boken och filmen skulle jag vilja ge till den delen av jordens befolkning som läser böcker och njuter av en bra film. Den fick mig att må så bra. Gripande, inspirerande och rolig! Elizabeth Gilbert skriver på ett super bra sätt och jag sörjde lite när jag väl läst ut den. Jag älskar mat, hon lärde mig så mycket ord kan lära en om kärlek och hon presenterade mig på riktigt för yoga, meditation och Italienska.



Brandon Flowers. Det är lite svårt att dela sin Idol eftersom att här tycker alla så olika. Men jag har alltid tyckt att man blir aldrig för gammal för att ha en Idol. Det är roligt och inspiration är något utav det finaste som finns här i världen. Jag vill ge människor musik som man kan relatera till och som får en att må bra, ni vet sån musik som får er att rysa lite för att den sätter ord på precis det du känner.



Jag älskar volontär arbete. Jag har inte så jätte mycket erfarenhet utav det men livet har bara börjat för mig och jag längtar efter att få ge mig ut i världen och hjälpa till FOR FREE. Om jag kunde skulle jag ge alla goa människor som tycker om att ge, en volontär resa.



Min nuvarande favorit parfym - Jil Sander, SUN. Det luktar jätte gott och jag är inte säker på om den finns i Sverige. Min kompis från Tyskland köpte den till mig för att jag tyckte om den SÅ mycket! Den skulle jag jätte järna dela med mig av, den gör mig så glad. Sen älskar jag att dekorera min omgivning med katter, jag tycker det är jätte fint. Så det skulle jag också ge lite av om jag kunde.



En liten kärlek! Min lilla vovve ger mig så mycket kärlek och gosande att jag skulle vilja dela med mig av henne till alla, ja, alla! Nu är det faktiskt så att om jag hade möjligheten så skulle jag egentligen ha huset fullt med katter så vi kan väl säga att jag skulle vilja ge hundar och katter till människor. Små kärlekar, det behöver vi alla. 

Kommentarer
Postat av: steph

jag användder oxå den parfymen!!

2011-03-12 @ 17:41:46
URL: http://stephiesmode.se
Postat av: johanna

nu vart jag ju jättenyfiken på hur den luktar!

2011-03-13 @ 21:39:22
URL: http://johannatatar.blogg.se/
Postat av: elvira

haha tänker gifta mig med honom!

2011-03-14 @ 00:52:01
URL: http://efever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0