I wanna change my clothes my hair my face. You can't start a fire without a spark - Bruce Springsteen


Jag vill faktiskt inte bli ännu en modebloggare eller så, det är bara så roligt med alla fina inlägg. Och det kan vara så kul att köpa nya kläder ibland, även om jag tycker det är lite krävande att gå på stan och prova massa kläder. Jag hittade en svart kavaj på second hand och blev iaf väldigt glad. Jag tänkte ha den till sommaren. Känner att jag inte vill ha så väldigt pösiga, plumsiga, gosiga kläder när jag ska åker som aupair. En liten del av mig tror att man känner sig lite som man klär sig, så om man vill ändra på hur man mår är det inte så dumt att göra en makeover.

Kommentarer
Postat av: paris

Den är jättefin frida!!!!

2010-02-17 @ 21:52:43
URL: http://thisisalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0