Then you came to me and you said-I was not really sure enough how to feel, how to pretend that you're not real to me





Välkommen fredag. Fyll mig med inspiration och kärleksord, tack. Och när vi väl är här kan du skicka mig några färg-glada leenden? Tack. Justja, sluta snöa och ge mig lite solsken också. Tack. Du får järna visa mig min framtid, sudda ut min mini beslutsångest och skydda mitt hjärta så jag slipper tänka på det. Tack. Och gör världen en tjänst och ta bort alla dessa tomma kyssar, de känslofulla djur som springer efter kärleken. Cirkulerar mig dag efter dag, dom skrämmer mig lite, skrämmer min framtid. Ta bort dom, tack. Kan du inte få alla att gå i slowmotion så dom hinner se vad som verkligen händer här, tack. Ge mig en bubbla som jag kan bo i, ge mig tid. Tack. Minska mitt ego också, jag känner att det sakta krymper min existence, Tack. Och Fredag, om detta skulle vara för mycket för dig att ge mig, oroa dig inte. Jag klarar mig fullkomligt omedvetande. Jag klarar livet helt oplanerat, men förstå att det skulle underlätta, med en hjälpande hand.

Kommentarer
Postat av: mormor

många tänkvärda ord du har skrivit jätte bra kram mormor

2011-02-04 @ 18:07:00
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack mormor, jag saknar er! <3

2011-02-06 @ 15:20:21
URL: http://fridafb.blogg.se/
Postat av: Stina

finizzzzzzzzzzzz

2011-02-13 @ 20:01:46
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0