The graceful ability to love completely without complite understanding



Gosigt fluffiga katter tar sig försiktigt in i mina drömmar nu. Men antingen brister jag ut i stora blöta tårar för att jag inte FÅR ha en katt, min man i mina drömmar tål dom inte ( ironiskt nog ) och jag köper en hund i stället. Eller så har jag okontrollerat just klappat en misse och kan inte krama mina glada släktingar hejdå, för ingen av dom tål dem heller. Jag målade en katt idag iaf, sen tände jag 8 vanilj doftande ljus och satte på min yoga dvd, bestämde mig snabbt för att hinna med detta varje dag för jag har aldrig i hela min korta livstid vart så stel i kroppen. Det senaste halvåret har kroppen inte riktigt existerat i mitt huvud, den har ändast bärt mig och mina tankar till dit jag blivit "tvungen" att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0